Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Actele de identitate și Primăria Zalău. Unii le primesc, alții mai așteaptă

0 98

Primăria municipiului Zalău a transmit prin intermediul Facebook faptul că persoanele ce au depus documentele necesare pentru eliberarea actului de identitate până la data de 23 februarie 2021 se pot prezenta la ghișeul Serviciului de Evidență a Persoanelor pentru a-și ridica actul.

Restul persoanelor și anume cei care și-au depus documentele după data de 23 februarie mai au de așteptat. Problema este pusă pe seama „lipsei materialelor pentru producerea și tipărirea documentelor”. Primăria Zalău notează că această problemă este în sarcina Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrare Bazelor de Date București.

În atenția cetățenilor care au depus documentele pentru eliberarea actului de identitate:Informăm pe această cale că toate persoanele care au solicitat eliberarea unei cărți de identitate și au depus cererea până în data de 23.02.2021, inclusiv, se pot prezenta la ghișeul Serviciului de Evidență a Persoanelor în vederea ridicării actului de identitate.

Pe măsură ce vor fi tipărite cărțile de identitate pentru cererile depuse după data de 23.02.2021, vom reveni cu noi informații. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient, dar decalajul este generat de lipsa materialelor pentru producerea și tipărirea documentelor, sarcină care revine Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, din subordinea Ministerului Afacerilor Interne. Producția efectivă a cărților de identitate se realizează de către instituția menționată și structurile din teritoriu, se arată în mesajul celor de la Primăria Zalău.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More