Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului
PNL 728

Angajații magazinului Germanos Dej, demni de laudă. Au salvat o bătrânică de un caz de înșelăciune

0 52

Înșelăciunile prin telefon prin intermediul cărora persoanele în vârstă cad în plasa escrocilor par să nu se mai termine, în ciuda numeroaselor campanii de informare făcute de către autorități și presă.

O bătrânică din Dej a fost convinsă azi de un individ, care a apelat-o telefonic și s-a dat a fi un nepot din străinătate, să meargă să îi cumpere cartele de reîncărcare telefonice. Femeia a crezut ce i se spune la telefon și, având în vedere că nu se putea deplasa, și-a sunat fiica să meargă ea să cumpere acele cartele reîncărcabile. La magazinul Germanos din Dej, însă, angajații s-au prins că ceva nu este în regulă și au oprit-o pe femei înainte de a fi înșelată.

Cu dorinţa de a rămâne sub semnul anonimatului, vreau sa va semnalez un caz de înşelăciune prin telefon  la Dej  şi totodată vreau  să remarc faptul că există oameni de bine care merită toate laudele.

Concret, mama mea a fost sunată  de către un presupus nepot din străinătate, care o ruga să îi cumpere  2 cartele telefonice reîncarcabile, pentru a putea vorbi la intrarea în România. Deşi mama mea a avut oarecare dubii privind vocea nepotului, acesta a vorbit atât de credibil încât l-a crezut şi i-a dat numărul meu de telefon,  să îi cumpar cartelele, având în vedere că mama nu se putea deplasa.

La rugămintea mamei, m-am dus la Germanos pentru a cumpara cele două cartele şi în timp ce vorbeam cu presupusul nepot la telefon,  unul dintre angajaţii Germanos , m-a atenţionat că i se pare suspectă solicitarea. Evident că în acel moment deşi eram pregătită să plătesc, m-am oprit şi mă bucur că am făcut-o.

Este posibil ca nu numai mie să mi se fi întâmplat şi  vreau să trag un semnal de alarmă, deoarece persoana care ne-a sunat, deşi mi s-a părut iniţial că are vocea schimbată, a vorbit atât de credibil încât până la urmă am ajuns să cred că este chiar un nepot pe care îl cunoaştem foarte bine şi evident că am vrut să îi oferim ajutorul.

Dacă nu ar fi fost angajatul de la Germanos să  mă atenţioneze, aş fi luat cele două cartele. Nu este vorba de suma de bani, este vorba de gestul angajatului, care chiar dacă probabil încasează comision la vânzarea sau încărcarea cartelelor,  a ales să mă consilieze să nu fac tranzacţia. Vreau să îi mulţumesc pe această cale, pentru că deşi suntem într-o lume în care totul se învârte în jurul banilor şi intereselor personale, există oameni ca dânsul, care se gândesc şi la binele celorlalţi. Este un om care merită tot respectul meu.

 Vă mulţumesc şi sper ca experienţa mea să fie utilă şi altor dejeni pentru a nu cădea în astfel de capcane, care poate implică sume mai mari de bani”, ne-a scris femeia.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More