Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Avaria Telekom, ce i-a afectat și pe dejeni, sub ancheta ANCOM

0 206

După defecțiunile de luni, care au afectat o mare parte a clienților Telekom, compania încearcă să se revanșeze față de aceștia. În același timp Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a deschis o anchetă asupra cauzelor care au dus la această situație neplăcută.

Conform adevărul.ro compania de telecomunicații Telekom încearcă să-și îmbuneze clieții afectați de problemele apărute luni, 5 martie a.c.

Reamintim că la acea dată, mai mulți cititori ne-au semnalat că nu reușesc să efectueze sau să primească apeluri, majoritatea fiind cei cu probleme la semnalul telefonic. Au existat și persoane care s-au plâns că, pe lângă faptul că nu au semnal la telefon, nu le merge nici internetul mobil sau fix, iar alții nu aveau acces la televiziunea prin cablu din cursul amiezii.

Astfel, clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

De asemenea, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului.

Totuși Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a deschis o anchetă. Printr-un comunicat de presă oficialii ANCOM au anunțat că:

„Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a solicitat şi  a primit o notificare de la Telekom Romania Mobile Communications cu privire la incidentul cu impact semnificativ care a afectat reţeaua operatorului pe parcursul zilei de ieri şi așteaptă informații și documente suplimentare pentru a analiza situaţia şi a aplica eventuale măsuri.„

În același comunicat se stipulează și faptul că evenimentele care afectează un număr mai mare de 5.000 de conexiuni, timp de cel puţin 60 de minute sunt incidente cu impact semnificativ care pot afecta sau ameninţa, direct sau indirect, securitatea şi integritatea reţelelor şi serviciilor de comunicaţii electronice la nivel naţional sau european.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.