Bani alocați de la bugetul local al Cluj-Napoca pentru Untold Festival și notorietatea câștigată de oraș
Impactul pozitiv pe care festivalul îl are la nivel local se poate observa în domeniul HORECA, unde se înregistrază o cerere fără precedent la nivel de cazare, iar nevoia apărută peste capacitatea posibilă a unităților hoteliere din Cluj este preluată de localnicii care devin gazde pentru festivalierii. 80% din comercianții regăsiți la festival sunt comercianți locali, iar 4 din scenele festivalului sunt asigurate de furnizori locali. Un nou val de turiști a fost atras în Cluj pe timpul verii, pentru cel puțin 4 zile. Astfel că 60% dintre festivalieri sunt din afara Clujului, iar 15% sunt internaționali, iar studenții aleg anul acesta să-și petreacă vara la Cluj, dând un suflu nou orașului și pe timpul verii.
Reputația pe care Cluj-Napoca o are în calitate de gazdă a UNTOLD Festival în presa indernațională este fără precedent. Publicații precum The Guardian, BBC, CNBC, Huffington Post, The Verge, I fucking love science au lăudat campania Pay With Blood, menționând Cluj Napoca și Transilvania în fiecare articol.