Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Black Friday 2017. Lista cu participanţi şi ce discounturi oferă

0 154

Black Friday aduce reduceri la electronice și electrocasnice, cărţi, haine, jucării, dar şi la pachete turistice, companiile şi magazile online începând campania chiar şi de pe 10 noiembrie, înainte de data oficială de 24 noiembrie, potrivit comunicatelor emise de ofertanţi.

Black Friday începe la Fashion Days în seara de 16 noiembrie şi va continua pe durata întregii zile de 17 noiembrie, în aplicaţia de mobil şi pe website. Anul acesta, compania a pregătit un milion de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.

Pe EduClass.ro se vor regăsi de Black Friday reduceri până la 70% la jucării şi jocuri educative precum puzzle-uri, jocuri de construit, jocuri de rol, jocuri de creativitate, costume sau căsuţe de joacă pentru copii, balansoare şi vehicule pentru copii.

Produse electronice și electrocasnice vor beneficia de reduceri însemnate de Black Friday și la Dwyn. De aici puteți achiziționa televizoare și alte electronice, electrocasnice potrivite pentru orice gospodărie, dar și jucării, electronice auto sau produse de îngrijire personală.

La QuickMobile, campania de Black Friday se desfășoară tot în 17 noiembrie. Gadgeturi, telefoane, accesorii și tablete, cu reduceri de până la 90%! Fii pe fază, câștigă un iPhone X și prinde cele mai bune oferte!

Black Friday va începe pe 17 noiembrie la eMAG, iar retailerul online deja anunţă că peste două milioane de produse vor fi în ofertă. Printre produsele care vor fi la preţuri de Black Friday sunt televizoare, telefoane, laptopuri, fashion şi articole sportive, până la electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării şi anvelope.

De Black Friday, eMAG include în promoţie bilete Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale

eMAG include în ediţia din acest an a Black Friday (17 noiembrie) bilete de avion oferite de Tarom, bilete la concerte şi servicii medicale, antichităţi, autoturisme şi aur, pe lângă electrocasnice, smartphone-uri şi televizoare, a declarat luni, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.

Reducerile totale ale platformei eMAG se ridică la 40 de milioane de euro, anul acesta, de Black Friday, eveniment care va avea loc pe 17 noiembrie, fiind disponibile două milioane de produse de la eMAG şi de la cei peste 4.000 de selleri din Marketplace care au pregătit stocuri. În plus, 2.000 de clienţi care vor aplica de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMAG vor primi cu un voucher în valoare de 500 de lei, la prima achiziţie de cel puţin 1.000 de lei făcută pe eMAG.

Anul acesta, compania se aşteaptă şi ca media numărului de produse comandate de fiecare client de Black Friday să crească şi să ajungă la 3,4 produse, iar valoarea totală a comenzilor să se ridice la 350 de milioane de lei.

Clienţii vor putea cumpăra la preţ special televizoare, telefoane mobile, frigidere, laptopuri, maşini de spălat, electrocasnice mici (aspiratoare, mixere, roboţi de bucătărie, fiare de călcat şi altele), haine, încălţăminte şi accesorii, produse de îngrijire personală şi cosmetice, jucării, cărţi, produse pentru casă şi grădină, mobilă, jucării sau anvelope.

În plus, oferta de Black Friday cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme, ceasuri şi bijuterii de lux, pachete turistice, reduceri la bilete de avion oferite de Tarom, bilete la evenimente, abonamente Digi Mobil, servicii medicale şi antichităţi.

Pe lângă cardul de cumpărături eMAG, clienţii vor putea folosi cardurile de cumpărături Raiffeisen Bank, beneficiind de 60 de rate fără dobândă. De asemenea, produsele de Black Friday vor putea fi plătite şi cu alte carduri de credit emise de băncile şi instituţiile financiare partenere, cu beneficii de la 12 până la 24 de rate fără dobândă.

Anul acesta, clienţii vor putea prelua produsele din cele 15 showroom-uri eMAG sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română.

Volumul dublu de produse din ofertă, faţă de anul trecut, este gestionat din depozitele eMAG cu o suprafaţă de 125.000 de metri pătraţi (cât 25 de stadioane de fotbal). În cursul acestui an, eMAG a investit 10 milioane de euro în tehnologia depozitului principal, în care intră şi platforma automatizată de sortare şi ambalare, capabilă să livreze către curieri 200.000 de produse pe zi. Astfel, eMAG estimează că în primele cinci zile după Black Friday vor fi livrate 67% din comenzi, restul urmând să fie livrate până pe 29 noiembrie.

În plus, eMAG a investit 2,5 milioane de euro în servere, servicii de hosting şi cloud, pentru îmbunătăţirea utilizării site-ului în ziua de Black Friday.

Oferta din acest an cuprinde 50.000 de televizoare, 60.000 de smartphone-uri, 25.000 de laptopuri, 20.000 de frigidere, 150.000 de electrocasnice mici (mixere, blendere, cuptoare cu microunde, aparate de gătit şi altele), 150.000 de articole pentru casă şi grădină, 150.000 de parfumuri şi cosmetice, 150.000 de jocuri şi jucării, 200.000 de produse din categoria fashion şi 25.000 de anvelope.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.