Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Blocul V03 din Dej pus spre vânzare

1 341

Primăria municipiului Dej anunță licitație publică pentru blocul V03.

Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează LICITAŢIE PUBLICĂ CU STRIGARE VÂNZARE IMOBIL STR. CRÂNGULUI NR.l (BL.V03) CU TERENUL AFERENT

  • Denumirea şi sediul vânzătorului – Municipiului Dej, judeţul Cluj, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)
    Obiectul, locul unde se află imobilul ce urmează a fi vândut: Imobil (bl.V03) cu terenul aferent în suprafaţă de 3540 mp, situat în Dej, str. Crângului nr. l
  • Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr.25. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 09.10.2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie
1). Pentru persoanele juridice:
Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară,
reprezentând achitarea garanţiei de participare;
Copie după cartea de identitate;
Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

2). Pentru persoanele fizice:
Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând
achitarea garanţiei de participare;
Copie de pe actul de identitate
Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data şi locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25.10.2018, ora 1000 la Registratura Primăriei municipiului Dej. Data, ora şi locul licitatiei – Licitaţia publică cu strigare va avea loc în data de 29.10.2018,
ora 1100 sediul Primăriei Dej, camera 4.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

1 Comentariu
  1. Stefan spune

    Sa înțeleg ca pe șest s-a realizat despăgubirea către Mi conform HG. O imensa eroare cu iz de frauda. Cum dracu nuverifica nimeni ce face primăria din Dej. Încep sa cred ca lumea are dreptate. Partidul de guvernământ se poarta ca și cum totul e al lor. Aștept clipa când se va să socoteala. Atenție! Voi fi prezent

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.