Campania antipoluare continuă. Lidl și Kaufland introduc un nou tip de bon
Lidl şi Kaufland au anunţat ieri, 2 martie, introducerea unui nou tip de bon la casele de marcat din România. Este un nou bon de culoare albastră, care nu se deteriorează în contact cu lumina soarelui, apa sau grăsimile.
Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent şi mai prietenos cu mediul. Astfel, compania îşi reafirmă angajamentul în direcţia sustenabilităţii, a informat Lidl.
Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranţi chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă şi grăsimi şi nu îşi pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăţi fizice odată cu trecerea timpului.
În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil şi atunci când clienţii nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranţă împreună cu alte deşeuri din hârtie.
Odată cu tranziţia la noul bon de cumpărături şi ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat – compania a renunţat la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor.
Această schimbare contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz.
Descoperă mai multe la Someșeanul.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.