Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Ce spune biroul tau despre tine? Organizeaza articolele de papetarie in 3 pasi simpli!

0 78

Indiferent de domeniul de activitate pe care il are compania la care lucrezi, cu siguranta stii cat este de important sa ai un birou curat si bine organizat. In primul rand, o buna organizare a spatiului individual de lucru contribuie decisiv la eficientizarea activitatii zilnice, astfel incat nu vei mai pierde zeci de minute in fiecare dimineata cu aranjarea articolelor de papetarie si birotica imprastiate peste tot si te vei putea apuca de lucru imediat ce iti termini cafeaua.

In al doilea rand, un birou aerisit denota seriozitate si profesionalism, iar aceste calitati sunt intotdeauna esentiale intr-un mediu de lucru orientat catre performanta. Pana la urma, atat in viata personala, cat si la locul de munca, oricarei persoane ii prinde bine sa fie organizata si sa stie intotdeauna unde se afla obiectele de care are nevoie intr-un anumit moment.

In cazul in care si tu vrei sa iti eliberezi biroul de povara dezordinii si sa-l ajuti sa nu mai fie sufocat de tot felul de obiecte de papetarie si birotica, in randurile de mai jos vei descoperi cateva recomandari care ti-ar putea fi de mare ajutor.

Arhiveaza obiectele si documentele pe care le utilizezi rar

Primul pas in organizare este sa separi hartiile si articolele de papetarie pe care le folosesti in fiecare zi de cele pe care le utilizezi foarte rar. Partea buna este ca, in loc sa faci asta in fiecare zi, o vei face o singura data, eventual luni dimineata la prima ora, iar intreaga saptamana spatiul tau de lucru iti va inspira productivitate si eficienta. Astfel, probabil ca vei avea nevoie de una sau mai multe cutii de arhivare si depozitare care sa te ajute sa pui “la pastrare” anumite acte, bibliorafturi si dosare cu documente diverse, perforatoare, capsatoare, foarfece si alte accesorii de birou.

Foloseste accesorii pentru obiectele de papetarie

Dupa ce ai dat la o parte toate lucrurile pe care nu le folosesti in fiecare zi, este momentul sa le organizezi pe cele utilizate frecvent si, prin urmare, trebuie sa le ai mereu la indemana, pe birou. Pentru aceste articole de papetarie este indicat sa folosesti suporturi si organizatoare: pentru pixuri si creioane, coli de hartie, carti de vizita, notite autoadezive si alte astfel de accesorii implicate in activitatea zilnica de birou.

In plus, daca vrei sa gasesti o metoda ideala de a sorta dosarele si documentele, poti alege cu incredere cateva bibliorafturi de calitate, recunoscute pentru faptul ca sunt eficiente si practice. Avand in vedere ca acestea sunt disponibile in diverse dimensiuni si culori, vor oferi biroului tau un aspect placut si fresh.

Mai mult decat atat, un furnizor profesionist de articole de papetarie si birotica, precum Viamond, iti va pune mereu la dispozitie si numeroase alte produse destinate organizarii si sortarii, printre care dosare si mape din carton sau plastic, suporturi pentru dosare, sisteme de arhivare de tip mobilier, indexuri si separatoare, dar si fisiere rotative si clasoare pentru carti de vizita si altele.

Nu uita de consumabile

Pe langa aranjarea, sortarea si arhivarea tuturor produselor si accesoriilor de birotica si papetarie, o buna organizare este data si de reimprospatarea permanenta a stocului de consumabile. Astfel, nu vei ramane niciodata fara produsele necesare de papetarie atunci cand ai cea mai mare nevoie de ele. In acest sens, Viamond.ro iti ofera hartie de scris A4 si pentru copiator, caiete office, materiale tipizate (avize, bonuri, registre etc.), post-it-uri, cuburi de hartie, plicuri si multe altele.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More