Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Dej: Licitație publică pentru vânzarea blocului V03

0 862

Municipiului Dej, aduce la cunoștința celor interesați că organizează o licitație publică cu strigare privind vânzarea imobilului din Strada Crângului nr. 1 (BL. V03) cu terenul aferent.

Municipiului Dej, aduce la cunoștința celor interesați că organizează

LICITAŢIE  PUBLICĂ CU STRIGARE

VÂNZARE IMOBIL STR. CRÂNGULUI NR.1 (BL.V03) CU TERENUL AFERENT

Denumirea și sediul vânzătorului – Municipiului Dej,județul Cluj, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află imobilul ce urmează a fi vândut: 

  • Imobil (bl.V03) cu terenul aferent în suprafață de 3540 mp, situat în Dej, str. Crângului nr.1

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 22.02.2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

1). Pentru persoanele juridice:

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;

–           Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;

–           Copie după cartea de identitate;

–           Certificatul de  înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;

–           Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare

fiscală, eliberat de organul fiscal competent;

–           Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;

–           Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;

–           Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;

–           Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;

–           Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

            2). Pentru persoanele fizice:

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;

–           Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;

–           Copie de pe actul de identitate

–           Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;

–           Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;

–           Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;

–           Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 12.03.2019, ora 1000  la Registratura  Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 13.03.2019, ora 1100 sediul Primăriei Dej, camera 41.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More