Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Dej: O nouă licitație pentru vânzarea blocului V03

0 677

Primăria municipiului Dej anunță organizarea unei noi licitații publice pentru vânzarea blocului V03.

Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează LICITAŢIE PUBLICĂ CU STRIGARE VÂNZARE IMOBIL STR. CRÂNGULUI NR.l (BL.V03) CU TERENUL AFERENT.

Denumirea și sediul vânzătorului – Municipiului Dej, județul Cluj, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află imobilul ce urmează a fi vândut: 

  • imobil (bl.V03) cu terenul aferent în suprafață de 3540 mp, situat în Dej, str. Crângului nr.1

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02.11.2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitație

1). Pentru persoanele juridice:

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;

–           Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;

–           Copie după cartea de identitate;

–           Certificatul   de  înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;

–           Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare

fiscală, eliberat de organul fiscal competent;

–           Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;

–           Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;

–           Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2

–           Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;

–           Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

 

2). Pentru persoanele fizice:

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;

–           Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;

–           Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;

–           Copie de pe actul de identitate

–           Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;

–           Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;

–           Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;

–           Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al  documentelor  – Documentele se primesc până la data de 19.11.2018, ora 1000  la Registratura  Primăriei municipiului Dej.

 Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20.11.2018, ora 1100 sediul Primăriei Dej, camera 41.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.