Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului
PNL 728

Iata cum sa-ti tonifiezi coapsele cu un stepper pentru acasa!

0 97

Exercitiile cardio sunt cea mai buna cale catre o silueta de invidiat si o stare de sanatate mai buna, insa ai atatea posibilitati la indemana, incat poate fi destul de dificil sa gasesti aparatele si tipul de antrenament care ti se potrivesc perfect.

Multe persoane aleg exercitiile pe stepper, intrucat acest aparat fitness solicita excelent musculatura din partea inferioara a corpului. Astfel, daca vrei sa tonifiezi gambele, coapsele si posteriorul, un astfel de aparat ar putea fi perfect.

Probabil ai incercat exercitiile specifice in cadrul salii de fitness, gandindu-te ca n-ai putea avea acces la astfel de antrenamente acasa. In ultima vreme, majoritatea producatorilor de aparate fitness au inceput sa ofere si game extinse de aparate fitness casnice, motiv pentru care poti alege un stepper pentru acasa dintr-o multitudine de modele.

Spre deosebire de variantele din sali, un stepper pentru acasa are dimensiuni extrem de reduse, reusind sa se incadreze in orice spatiu. Desi este mic, modelul casnic poate oferi programe de antrenament deosebit de eficiente, astfel incat vei reusi sa tonifiezi coapsele in scurt timp.

stepper pentru acasa

In timp ce majoritatea aparatelor de fitness si metodelor de antrenament pentru coapse se bazeaza pe miscarea corpului in plan orizontal (inainte, inapoi, in lateral), exercitiile pe un stepper pentru acasa te vor obliga sa iti ridici corpul prin forta picioarelor. Miscarea corpului in plan vertical iti va permite sa intaresti si sa definesti musculatura coapselor intr-un mod unic. Iata cum obtii coapse de invidiat pe un astfel de aparat!

1. Exerseaza intr-un ritm lent timp de 5 minute pentru a da muschilor posibilitatea sa se incalzeazca.

2. Exerseaza cel putin 3 zile pe saptamana, avand grija sa lasi o zi de pauza intre antrenamente. Pentru inceput, sesiunile de 15-20 de minute vor fi excelente. Un stepper pentru acasa iti solicita coapsele deosebit de intens, motiv pentru care va trebui sa dezvolti forta si rezistenta inainte sa poti desfasura antrenamente mai lungi.

In plus, suprasolicitarea musculaturii poate duce la accidentari. Tocmai de aceea, trebuie sa incepi cu perioade scurte si sa cresti intervalele de antrenament pe masura ce musculatura este mai puternica.

3. Pe masura ce coapsele tale devin mai puternice, mareste rezistenta aparatului pentru a-ti solicita mai puternic musculatura si pentru a putea progresa tot mai mult. Pe o scara de la 1 la 10, cel mai bine ar fi sa tintesti catre o solicitare de nivelul 6-8. Ai putea incerca sa modifici rezistenta aparatului si viteza cu care pasesti. Acest detaliu te va ajuta sa tonifiezi coapsele chiar mai rapid.

4. Executa complet miscarea! Multe persoane care folosesc un stepper pentru acasa apasa pedalele doar pana la jumatate, insa nu este un lucru benefic. Daca vrei ca musculatura sa “lucreze” corespunzator, va trebui sa apesi si sa ridici pedalele pana la capat.

5. Pastreaza o postura dreapta pe durata intregului antrenament. Unele modele sunt dotate si cu manere, insa acestea trebuie folosite pentru a-ti tonifia musculatura din partea superioara a corpului. Daca doar te sprijini pe manere pentru a-ti fi mai usor, vei reusi sa arzi mult mai putine calorii decat atunci cand mentii spatele drept. Intinde coloana, indreapta umerii, incordeaza abdomenul pentru a-ti pastra echilibrul si permite coapselor sa impinga la fiecare pas.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More