O avarie în rețeaua Telekom a lăsat mii de dejeni fără semnal la telefon, cablu sau internet
Mii de abonați Telekom din Dej sau localitățile din împrejurimi au rămas încă de la amiază fără semnale la telefonia mobilă, internet sau cablu.
Mai mulți cititori ne-au semnalat faptul că nu au semnal la telefonul mobil în rețeaua Telekom încă de dimineață, iar pe parcursul zilei numărul acestora a crescut.
Oamenii spun că nu au reușit să efectueze sau să primească apeluri în cursul zilei de azi, majoritatea fiind cei cu probleme la semnalul telefonic. Sunt însă și unii care se plâng că, pe lângă că nu au semnal la telefon, nu le merge nici internetul mobil sau fix, iar alții nu au acces la televiziunea prin cablu de la amiază.
Toate aceste neplăceri sunt cauzate de o avarie tehnică a rețelei Telekom, iar specialiștii operatorului spun că se ocupă de această problemă pentru a fi rezolvată cât mai repede.
De această situație nu sunt afectați doar abonații din zona Dejului, ci este o avarie la nivel național.
”Ne pare rău pentru problemele tehnice de rețea survenite astăzi. Estimăm că problemele rețelei mobile vor fi remediate în această seară. Echipele noastre tehnice lucrează în continuare la rezolvarea lor. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă ținem la curent cu evoluția situației”.
”Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”, precizează reprezentanții companiei.
ACTUALIZARE:
În jurul orei 19:30, reprezentanții companiei Telekom au anunțat că avaria a fost remediată ”în mare parte”.
”În ceea ce privește problemele apărute astăzi în rețeaua mobilă, vă informăm că până la acest moment, situația a fost remediată în mare parte. Estimăm că problemele rămase vor fi rezolvate în această seară. Mulțumim pentru înțelegere!”, au transmis reprezentanții Telekom pe Facebook.
Vă laudati cu cea mai bună rețea și cu cea mai mare viteză?.Greșit,ba fără semnal,ba fără date mobile mai lasati-o baltă cu scuzele sunteți o companie fară bun simț .