Ședința ordinară pe septembrie a Consiliului Local Dej
În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1) și art. 134, alin. (1) și alin. (2) din Ordonanța de Urgență Nr. 57/2019 privind Codul administrativ, vă facem cunoscut că se convocă şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Dej care va avea loc
în data de 26 septembrie 2024, ora 1300
Lucrările ședinței se vor desfășura în Sala de ședințe a Consiliului Local
al Municipiului Dej, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în Dej, Județul Cluj, înscris în Cartea Funciară Nr. 65155 Dej.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 2/11435 din 3 aprilie 2024.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea unei scheme de ajutor de minimis denumită “Ajutor de minimis pentru diminuarea arieratelor bugetare în municipiul Dej”, în vederea scutirii de la plata majorărilor de întârziere aferente impozitelor și taxelor locale datorate bugetului local de către persoanele juridice care au calitatea de contribuabili ai municipiului Dej.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata majorărilor de întârziere și penalităților aferente obligațiilor bugetare constând în impozite și taxe locale, redevențe, chirii și alte venituri datorate bugetului local de către persoanele fizice de pe raza administrativ-teritorială a municipiului Dej.
5. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al municipiului Dej și bugetul instituției finanțate din fonduri proprii și subvenții Spitalul Municipial Dej.
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 117 din 10 iulie 2024 privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 31 din 29 februarie 2024 privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local Nr. 4 din 9 ianuarie 2024 privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al Spitalului Municipal Dej.
7. Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de oportunitate și a Actului adițional la Contractul de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local prin concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.
8. Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea organigramei și statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Dej.
9. Proiect de hotărâre privind actualizarea Regulamentului pentru organizarea și funcționarea parcărilor de reședință acoperite și a garajelor aparținând municipiului Dej.
10. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Centrul Agro Transilvania Cluj S.A. , în vederea exercitării dreptului de acționar.
Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.
Descoperă mai multe la Someșeanul.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.