Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului

Surpriză ”cu păr de porc” pentru clientul unui magazin din Dej – FOTO

0 66

”Grețos”, acesta este cuvântul care caracterizează reacția unui client al unui magazin alimentar din Dej, după ce a ajuns acasă și a constatat că produsul cumpărat conținea smocuri de păr.

Acesta ne-a transmis pe adresa redacției fotografii care înfățișează surpriza neplăcută de care a avut parte după cumpărarea produsului.

Omul cumpărase tobă de porc de la un magazin alimentar din Dej, produsă de o firmă din localitatea Sânnicoară.

”Azi am cumpărat tobă cu păr de porc nepârlit! Grețos! Vă rog faceți-le un pic de ”reclamă” la nesimțiții care vor doar bani nu-i interesează sănătatea oamenilor!”, ne-a scris clientul nemulțumit.

Replica celor de la carmangeria din Sânnicoară nu a întârziat să apară:

”Bună ziua. Regretăm sincer această situație și ne cerem scuze clientului care v-a trimis reclamația. Legislația în vigoare impune procesarea carcaselor de porc cu șoricul opărit, nu pârlit. Toba cumpărată de client se face din cap de porc, o porțiune cu numeroase pliuri și unde opărirea și curățarea pot să aibă deficiențe. Selecția bucăților de carne utilizate este o operațiune manuală, supusă erorii umane.

Prin procedurile implementate ale sistemului HACCP vom putea însă vedea unde s-a greșit și ce măsuri avem de luat pentru evitarea situațiilor neplăcute de acest gen și menținerea unui standard de calitate ridicat. De altfel, politica noastră de gestionare a reclamațiilor și urmărirea satisfacției clienților presupune înlocuirea produselor neconforme, ca urmare îl invităm la magazin pe cititorul care v-a sesizat problema pentru a-i oferi un produs de calitate.”

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More