Târgul de Crăciun de la Dej. Zece căsuțe pot fi închiriate
Primăria Municipiului Dej organizează în perioada 1 decembrie 2024 – 1 ianuarie 2025 Târgul de Crăciun, în cadrul căruia vor fi amplasate în centrul orașului 10 căsuțe pentru vânzare produse specifice perioadei.
Comercianții (S.R.L., P.F.A., I.F. sau producători agricoli, persoane fizice) care doresc să participe la Târgul de Crăciun, prin închirierea unei căsuțe, pot depune cereri și documentele aferente, în perioada 1– 15 noiembrie 2024.
Cererile pot fi preluate de la Registratura Primăriei Municipiului Dej, zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00-16:00.
Pentru a fi validă, cererea trebuie însoţită de documentele comerciantului:
-certificatul de înregistrare, certificatul constatator, atestatul de producător( după caz), C.I. administrator / titular atestat de producător, documentul de înregistrare sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în cazul comercializării de produse agroalimentare, respectiv, pentru activităţi de alimentaţie publică, poze şi alte materiale de prezentare a produselor comercializate, experienţele anterioare la târguri similare (dacă este cazul).
Depunerea cererii și a documentelor aferente se poate face zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00-16:00, la Registratura Primăriei Municipiului Dej sau online la adresa de e-mail: primaria@dej.ro.
Selecţia cererilor şi evaluarea acestora se va realiza în perioada 18- 21 noiembrie 2024.
În cadrul târgului primăria va amenaja 10 căsuțe din care trei vor fi închiriate pentru decorațiuni specifice Crăciunului și Anului Nou, iar șapte pentru alimentație publică cu produse de sezon (patiserie, gustări calde, ceai, vin fiert, ciocolată caldă, etc. ), produsele preparate la grătar nefiind acceptate.
Descoperă mai multe la Someșeanul.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.