Telekom România, noul brand sub care vor acționa Cosmote și Romtelecom

Considerat cel mai important eveniment de pe piaţa locală de comunicaţii în 2014, rebranding-ul va avea loc la jumătatea lunii septembrie, moment din care cei doi operatori vor acţiona pe piaţă sub acelaşi brand, „Telekom România.“
Odată ce vor începe să atace piaţa sub acelaşi brand, companiile îşi vor schimba şi denumirea legală, însă fără a fuziona. Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi Cosmote România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom România, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (în loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA)”, se arată într-un comunicat comun al celor doi operatori.
Pentru a pune în practică schimbările implicate de noul brand comun, peste 2.000 de persoane lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
“În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
„Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom”, se menţionează în comunicat.
De asemenea, cei doi operatori vor avea un singur call centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Descoperă mai multe la Someșeanul.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.