Someșeanul.ro
Stiri de pe Valea Somesului
PNL 728

Vlad Ciuburciu vorbeste despre inovatiile companiei in contextul global actual

0 54

Brandul romanesc Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate din carne si conserve din Romania, a pus mereu pret pe inovatie si inventivitate, valori sprijinite activ de catre Vlad Ciuburciu, Director General.

In anul 2018, Vascar a lansat gama Alege natural, fara E-uri. Aceste produse sunt realizate din ingrediente 100% naturale, fara conservanti sau aditivi alimentari, iar gama cuprinde o varietate deosebita de preparate. Acest demers a implicat un efort financiar deosebit realizat de catre companie, astfel investind circa 2,6 milioane de lei in infrastructura, echipamente de ultima generatie si mijloace performante de transport. 

Situatia din tara si din lume este una foarte delicata in prezent, fiind o provocare pentru industria alimentara. Pentru a sprijini economia locala si necesitatile deosebite create de prezent, Ciuburciu a anuntat o noua lansare. Vascar pregateste o gama de semipreparate care va fi unica la nivelul pietei din tara noastra.

Este vorba de parjoale moldovenesti, chiftele, perisoare, burger, carne tocata si mici. “Investitia se ridica la aproximativ 1 milion de euro, reprezentand cheltuieli cu echipamentele si infrastructura.

Totodata, vrem sa incepem un proiect destul de ambitios, pana la finalul lui 2020, insa acest lucru depinde de sursele de finantare pe care le vom avea. Pentru companiile din industria alimentara este destul de dificil sa faca planuri acum, iar majoritatea fie au oprit investitiile, fie le continua pe cele incepute in 2018 sau 2019″, a declarat Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu.

ciuburciu

Pe parcursul interviului pe care l-a acordat, Ciuburciu a adus in discutie si modul in care se desfasoara procesul de productie a preparatelor din carne si conservelor in cadrul fabricii din Vaslui, dar si raportul dintre cerere si oferta in contextul global din prezent. Astfel, cererea existenta pe piata si noile reglementari ce vizeaza siguranta au dus la suplimentarea sau modificarea volumului de lucru in cadrul fabricii.

„Pentru productia conservelor, lucram in doua schimburi, intrucat nu mai faceam fata intr-un singur schimb. In prezent, lucram la 80% din capacitate, insa pana la finalul anului vom fi la 100% din capacitate. Pe segmentul mezeluri, lucram tot in doua schimburi, motivul principal fiind acela ca trebuie sa asiguram distantarea angajatilor. Luam foarte in serios masurile de protectie pentru a ne asigura ca nu vom inregistra cazuri de imbolnavire in cadrul companiei”, a mai precizat directorul companiei.

Comportamentul consumatorilor este intr-o continua schimbare, astfel incat strategia Vascar trebuie sa fie reactualizata permanent. Din acest punct de vedere, Vlad Ciuburciu a declarat:

„Clientii care cumpara produse premium, asa cum sunt percepute cele sub brandul Alege natural, fara E-uri de la Moldova in bucate, sunt deosebit de atenti la eticheta, la ingrediente. Noi suntem primii care am lansat o gama completa de mezeluri fara E-uri, aditivi si conservanti, doar cu condimente naturale, sub brandul Moldova in Bucate, si observam o crestere importanta pe acest segment”.

Cu toate acestea, in categoria mainstream se poate observa o tendinta a clientilor de a se orienta catre magazinele online si cele de proximitate. Avand in vedere situatia actuala, acest lucru era de asteptat.

Exporturile sunt deosebit de importante pentru consolidarea brandului Vascar, motiv pentru care compania face eforturi insemnate pentru a oferi produse de calitate comunitatilor romanesti din Germania, Franta, Italia, Spania, Anglia sau Belgia.

Primește notificări în timp real pe dispozitivul tău, abonează-te acum.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More